What should I do if I did not receive my activation link when registering my TaHoma®?
If you did not receive your link, check the spam folder in your mail account.
If the email does not reach you, contact our customer service.
Somfy Support
If you did not receive your link, check the spam folder in your mail account.
If the email does not reach you, contact our customer service.
Vaalimme yksityisyyttäsi
SOMFY-konserni kumppaneineen käyttävät verkkosivullaan evästeiden kaltaisia teknisiä ratkaisuja alla olevissa tarkoituksissa: Sisällön ja mainosten mukauttaminen, yksilöllisen elämyksen tarjoaminen & liikenteemme analysointi ja yleisön ymmärtäminen
Kunnioitamme oikeutta yksityisyyteen, minkä johdosta voit hyväksyä, säädellä tai kieltäytyä kolmansien osapuolten välittämistä tietynlaisista evästeistä ja palveluista.Evästeistä kieltäytyminen ei vaikuta Somfyn verkkosivun selailuun, joskin käyttökokemuksesta tulee puutteellisempi.
Voit muuttaa mieltä tai peruuttaa suostumuksen milloin tahansa evästeasetusten kautta. Lisätietoja evästekäytänteistä saa alatunnisteiden kautta.